majahall

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Maja Hall - 9 februari 2014 21:00

Ja, nu är jag i stort sätt klar med designen, för idag iaf ! ;D


hoppas ni gillar det ! Ni får gärna kommentera om det är något ni vill eller om ni vet någon som är bra på att gör headers :)<3


  


PUSSOKRAM ;*

Av Maja Hall - 9 februari 2014 19:06

Faktist lite lättare nu! Och den ändrar nu färg och ibland blir det natt eller vad man ska säga :'D

Av Maja Hall - 9 februari 2014 18:33

det har gått jätte bra idag! Alla har kämpat bra!

Första matchen : 3-0 till tranås killar 1
Andra matchen: 2-6 till tranås killar 2
Sista matchen: 3-2 till tranås tjejer

En vinst och två förluster men vi har kämpat jätte bra !
I första matchen blev våran målvakt skadad så hon kunde inte spela mer! Då fick vi ta en ifrån vårat lag!

Av Maja Hall - 9 februari 2014 10:52

Denna dagen består av i stort sätt bara bandy! Tagga , tagga ;)

Men .. det är en sak som jag har tänkt på väldigt länge! :'D
När man typ tränar och sånt så får man ju ibland träningsvärk när man gör något som man inte har gjort så mycket innan!
Men jag och en kompis var och åkte skidor i förgår , det var jättekul men jag blev lite överraskad när jag vaknade på morgonen dagen efter och inte kände något i benen! :)

Rätt lycklig faktist!
Men bara lite konstigt för jag har typ aldrig åkt skidor innan :'D

Presentation


Jag är en tjej på 12 år som lever för sport! Hoppas ni gillar min blogg och kikar in här lite då och då! ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards